نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قبل ما يفوت الاوان

انتم ............ايوه انت وانتي وهو وهي ........ايو بكلمكم انتم
الموضوع خطير يا جماعه مش ذي ما انتم فهمين
دا الموضوع اخطر مما كنت اتصور انا ذات نفسي
الموضوع من الاخر موضوع تحرش .... زنا .... اغتصاب .... جواز عرفي .... وبلاوي كتير الله اعلم بيها
بزمتكم مش يحتاجوا وقفه بجد مع نفسنا
مسالناش روحنا مره ايه السبب في ده ؟؟؟؟؟؟؟؟
مسالناش روحنا مره لو ده حصلي اوحصلك او حصل لاخوك او اختك لاخوكي او اختك او حصلك انتي نفسك ايه هو موقفنا ساعتها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لو شفت قدامك تحرش ومنتش عارف تعمل حاجه ياترى هتخف على اختك وامك ولا لأ ؟؟؟؟ هتخافي على نفسك ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هتقول ايه ساعتها ؟؟؟؟؟؟؟؟ هتفتكر اللي كنت بتعملوا ولا هتفكر ان ده مش ذي ده وكانك بتضحك على روحك ؟؟؟؟؟؟؟؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلامي للرجاله في الاول :
يا جماعه احنا عرب يعني معروف عننا بالدم الحامي وقبل ما نكون عرب احنا مسلمين واللي بيحصل بيخالف دينا واللي قمرنا بيه رسولنا (صلى الله عليه وسلم) نسينا ان اللي بيميز دينا هو الاحترام والمحافظه على المراه لانها ممكن تكون امك اختك مراتك بنتك ....... دي حرب علينا ولازم نفوق قبل مانندم اشد الندم وساعتها هنقول ياريت اللي جرى ما كان وساعتها مش هيفيد الندم وانت فاهمين من غير ما اصدع دماغكم فكروا وانت هتوصلوا للصح

وانتي كلامي ليكي دلوقتي :
خلي لبسك يتناسب مع دينك وخليكي عارفه ان معظم حالات الاغتصاب اللي بتحصل بسبب اللبس وسلوكك معظم حالات التحرش اللي اكيد بتضايقوا منها بسبب اللبس ومتقوليش بس اخلاقي كويسه لان الشاب اللي بيتحرش مش هيسال عليكي علشان يشوف يعمل كده ولا لأ معلش اعذروني لو كلامي ناشف شويتين بس هي دي الحقيقه وتخلي بالك من مشيتك لان ممكن تلاقي بنت ماشيه لبسه كويس جدا بس مشيتها مش حلوه او احنا بنسميها بتتمايل بلاش احسن ليكي ولي وده لمصلحتك

انا آسف اذا كنت طولت عليكوا بس عاوزكم تفكروا مع نفسكم وتقولولي وجهة نظري صح ولا غلط ولو غلط ايه الصح؟؟؟؟؟؟؟؟
وانا آسف للاطاله ولو ان الموضوع يستاهل اكتر من كده

المقال "قبل ما يفوت الاوان" نشر بواسطة: بتاريخ:
ضوء القمر
شكرا على هذا الموضوع الهام وبجد تستحق النشر وكلامك صحيح ميه ميه ان ظاهرة الاغتصاب منتشره وبصوره كبيره فى الايام دى وتهعود الى اسباب كتيره منها زى الملابس العريانه التى بيكون ليه دور كبير على المعاكسه والتحرش الجنسى واهم واكتر حاجه هى طريق مشى البنت وحتى لو كانت لابسه ملابش محتشمه وبتتعرض على اكتر انواع التحرش الجنسى وحاجات كتيره تانيه زى الحرمان والى بيبلعو حبوب ومخدرات مهلوسه وطبعا بيقفدوا توازنهم على كل مايفعلونه !!!
وانت بدورك ولو يرجع القارء فى القرايه هيعرف انك مجاوب على كل الاسباب

اتمنى احلى ااوقات ليك
sasa1610
شكرا ضوء القمر لمرورك واهتمامك بالموضوع
hamadause
شكرا على هذا الموضوع دة جميل جدااااااا
sasa1610
شكرا على مرورك hamadause ويريت الكل يهتم به ويعرف مدى اهميته
سيكوسيكو
ميرسي ع توبيك
sasa1610
ميرسي ع توبيك