نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الموبايل موبايلات - منتدى اجهزة الجوال اندرويد Android

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كيف تقوم بتحميل البرامج و الالعاب من الـAndroid Market

الموضوع بسيط جدا و سهل جدا
و انا هتكلم اكثر بخصوص هواتف الـ HTC
كل الى عليك تعمله هو :
1- يكون عندك ايميل على GMAIL
2- ان يكون عندك نت في البيت سواء عن طريق wlfi او عن طريق الكابل و عن طريق الكمبيوتر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

3- تحميل برنامج HTC SYNC

هي الخطوات زي ما قلتها فوق بالترتيب كده بالضبط
اول خطوه سهله قوي انك تعملك حساب على gmail عشان تعرف تتعامل مع المارركت ة تقدر تحمل منه

ثاني خطوه و هي لازمه للتحميل يا اما عن طريق الواي فاي او لو مفيش ، فانت هتقوم بتوصيل الموبايل بالكابل و بعد كده تختار تمرير الانترنت من اللاب او الكمبيوتر الى الموبايل و ب تقدر تشغل النت من على الموبايل و تقدر تدخل على الماركت و تحمل منه زي ما نت عايز

بالنسبه للخطوه رقم 3 و هي تحميل البرنامج الى قلنا عليه فوق ن و دي لازم الخطوه ده لو انت هتحتاج عمليه التمرير للنت من اللاب الى الموبايل ، انما لو هتستخدم الواي فاي فالخطوه رقم 3 مش مهمه ، كل الى عليك انت هتبحث عن البرنامج و تنزله و تسطبه و بس ، و توصل الجهاز و تختار تمرير النت و بس ، هتلاقي النت هيشتغل عندك علي طول

بعد كده ادخل من موبايلك على android market و حمل منه اي حاجه انت عايرزها ، كل الي عليك انك هتبحث عن الحاجه الى انت عايرزها و تحملها منه براحتك

المقال "كيف تقوم بتحميل البرامج و الالعاب من الـAndroid Market" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
يسلم ايديك بس انت ناسي سامسونج البطل يا بطل
سامسونج هو أفضل جهاز نزل السوق في مجال الاندرويد
drspiderman
اكيد السامسنوج رائع ايضا
و لكن هذا الجهاز له امكانيات ايضا رهيبه بالفعل
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا الصراحة ماعجبني بس شكرالكم انا ابي سوق مثل الجوالات تقدر تحمل برامج الي انت تبي وانا ابي سوق للنت ارجوكم ماحد عنده الي عنده ارجوك لايبخل يعلامنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موقع لتحميل البرامج المجلات و الكتب الالعاب موسيقى بوب الريمكس...افلام البوكس اوفيس