نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو : المكالمة التي أبكت الملايين من الجماهير المصرية والعربية

فيديو : المكالمة التي أبكت الملايين من الجماهير المصرية والعربية
جميعنا تابعنا ما حدث فى بورسعيد جميعنا تابع المجزرة التى حدثت ,بأي ذنب قتلوا بأي ذنب أزهقت هذة النفوس
لا شيئ يساوي حرقة قلب أم على ولدها ولاحسرة أب على إبنه
أحب أن أهدي هذا الفيديو لكل أم بورسعيدية لكل هؤلاء القتلة الذين سيحاسبون أشد الحساب
" مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا "
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "فيديو : المكالمة التي أبكت الملايين من الجماهير المصرية والعربية" نشر بواسطة: بتاريخ:
NOURA 18
اممم انا الفيديو مش راضي يفتح عندي !

بيقولي الفيديو غير متاح .. مش عارفه ليه ..

بس من العنوان حسيت انو الام الي اتصلت على نادر السيد وخلتنا كلنا نعيط ؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
زغرودة كبيييييييييير وعالللللللللللللللللللليه قوى عليكم وعلى اللى عملتوه فى البلد برافو برافو عليكم ضيعتوا البلد ..ضيعتوا البلد لأومش اى بلد دى مصر ..مصر ضاعت مصر ضاعت بلدى ضاعت بلدى ضاعت لأ هوه انتم عاجبكوا كده بس ازاى لازم تضيع اكتر لازم يتقتل ناس اكتر لازم تتخطف اطفال اكتر طبعا علشان العسكرى يمشى مهوه مش عاجبكوا لازم يمشى لازم البلد تغرق كمان وكمان معلش ليه سؤال فى الاخر حيخطفوا ولادى امتا وحيقتلونى امتا اعرف بس علشان استعد
جدة مصرية
زغرودة كبيييييييييير وعالللللللللللللللللللليه قوى عليكم وعلى اللى عملتوه فى البلد برافو برافو عليكم ضيعتوا البلد ..ضيعتوا البلد لأومش اى بلد دى مصر ..مصر ضاعت مصر ضاعت بلدى ضاعت بلدى ضاعت لأ هوه انتم عاجبكوا كده بس ازاى لازم تضيع اكتر لازم يتقتل ناس اكتر لازم تتخطف اطفال اكتر طبعا علشان العسكرى يمشى مهوه مش عاجبكوا لازم يمشى لازم البلد تغرق كمان وكمان معلش ليه سؤال فى الاخر حيخطفوا ولادى امتا وحيقتلونى امتا اعرف بس علشان استعد
بعد الشر عليك زائرنا الفاضل وبعد الشر على اولادك
ربنا كبير واكيد سيقف معنا
فا لكل شىء نهاية
جدة مصرية
اممم انا الفيديو مش راضي يفتح عندي !

بيقولي الفيديو غير متاح .. مش عارفه ليه ..

بس من العنوان حسيت انو الام الي اتصلت على نادر السيد وخلتنا كلنا نعيط ؟
انا مثلك نور ولم يفتح معى
و فعلا هذه الام ابكتنى وقلبى انفطر
%u0632%u0627%u0626%u0631
( بعد الشر عليك زائرنا الفاضل وبعد الشر على اولادك
فا لكل شىء نهاية ) شكرا يا جدتى قوى بس انا فعلا مرعوبة حابسة بناتى بقالهم اسبوع دلوقتى وجوزى وهو خارج النهاردة حاسيت انى مش حشوفه تانى والله العظيم يا جدتى لم يجف لى دمع من امبارح والساعة اللى نمتها كانت كلها كوابيس وصحيت منها برضه عل بكائى انا مرعوبة يا جدتى على بلدى مرعوبة نفسى نكون فى كابوس ونصحى وخلاص معلش طولت عليكى
riri cat
الموضوع ببساطه

الالتراس لهم مايسمي كبيري المشجعين الذين يقودون الهتافات ويحركون مشاعرهم في اي اتجاه

ولقد اغدقت علي هؤلاء القاده ٦ يهود بكميه دولارت لايمكن رفضها لخدمه مصالح ٦ يهود او حقيقه امريكا ردا علي احتجاز رعاياها

فكر شويه الاهلي والمصري ضربوا بعض !

مال الداخليه تتهاجم ليه !?

شكرا ل ٦ يهود !! كان يجب اعدامكم حينما كان باستطاعتنا !

فات الوقت للأسف........
جدة مصرية
( بعد الشر عليك زائرنا الفاضل وبعد الشر على اولادك
فا لكل شىء نهاية ) شكرا يا جدتى قوى بس انا فعلا مرعوبة حابسة بناتى بقالهم اسبوع دلوقتى وجوزى وهو خارج النهاردة حاسيت انى مش حشوفه تانى والله العظيم يا جدتى لم يجف لى دمع من امبارح والساعة اللى نمتها كانت كلها كوابيس وصحيت منها برضه عل بكائى انا مرعوبة يا جدتى على بلدى مرعوبة نفسى نكون فى كابوس ونصحى وخلاص معلش طولت عليكى

لا تقولى معلش وفضفضى حبيبتى وكلنا هنا اسرة واحدة ونفضفض بمداخلتنا مع بعضنا
اهم شىء خلى بالك على بناتك ولا داعى لنزولهم هذه الأيام وانزلى انتى اشترى تموينك اللازم اسبوعيا
ولما يجى محصل الكهرباء والكشاف افتحى الشراعة واقفى بعيد وكذلك كشاف الغاز والمحصل له
وخلى بالك كمان من الزبال واوعى تسيبى الباب مفتوح وتدخلى تناوليه
الحياة الان عاوزة الحرص فقط وولا تخافى ابدا وخليكى قوية علشان البنات

وتوكلى على الله وربنا يحفظك ويحفظ بناتك وزوجك
%u0632%u0627%u0626%u0631
طيب انت ايه ال خلاقي تنزليه وليه ما عرفتهوش ان يجلس بجوارك ممكن تحتاجي حاجة من هنا ولا من هناك العيب مش عليه العيب عليكي انتي ال معلمتهوش الصح من الخطأ انه يبطل يروح مع الألترس ال هما تابعين الله أعلم لمين ولمصلحة مين بيملوا الحقد والغل في قلوب الشباب حسبنا الله ونعم الوكيل في الكورة وال اخترع الكورة
%u0632%u0627%u0626%u0631
( طيب انت ايه ال خلاقي تنزليه وليه ما عرفتهوش ان يجلس بجوارك ممكن تحتاجي حاجة من هنا ولا من هناك العيب مش عليه العيب عليكي انتي ال معلمتهوش الصح من الخطأ انه يبطل يروح مع الألترس ال هما تابعين الله أعلم لمين ولمصلحة مين بيملوا الحقد والغل في قلوب الشباب حسبنا الله ونعم الوكيل في الكورة وال اخترع الكورة ) يا سيدى الفاضل جوزى نازل شغله والمصيبة ان شغله فى التليفزيون عرفت ان حتجنن ليه وفعلا حصلت مناوشات بين المعتصمين وبين الموظفين ومنعوهم فعلا من دخول المبنى وعارف لما قلت له ما تروحش الشغل رد عليا وقال نحلل فلوسنا ولو مت حبقا كدة فعلا شهيد
%u0632%u0627%u0626%u0631
اتقو الله ليس كل ما نراه هو الصحيح... قد تكون هذه الكلمات ليست من المصدر الحقيقي( هيأة الامر بالمعروف والنهي

عن المنكر)... لان هناك الكثير من الاسهم السامة الموجهة الى عنق الاسلام والمسلمين... فلنحذر من كل ما نقرؤه رجاء...

ولا نتسرع في الاحكام...

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اكتشف سر صورة " العازف الحزين " التي أبكت الملايين عبر العالم
الطفلة التركية التي أبكت الملايين مترجمة للعربية
هشام الجخ -القصيدة التي أبكت الملايين ورفعته على عرش قلوب الجمهور
قصة الطفلة المصرية براءة التى أبكت الملايين