نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة منتدى الدراويش - قسم مشجعي النادي الاسماعيلي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عبد الله السعيد : يرمى تيشرت الأسماعيلى على الأرض

بسبب جماهير الأسماعيلى التى زادت من عنادها مع عبد الله السعيد و حسنى عبد ربه و أحمد سمير فرج فخرج عبد الله السعيد وسط سباب و قذف من جماهير الأسماعيلى غاضبا و ألقى بتى شيرت النادى الأسماعيلى على الأرض معبرا عن الأهانه التى حدثت له و كان رد فعله بأهانه تيشرت النادى الذى تحولت جماهيره إلى حاقدين فى لحظة

الفيديو

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "عبد الله السعيد : يرمى تيشرت الأسماعيلى على الأرض" نشر بواسطة: بتاريخ:
الشاطر حسن
بصراحة عنده حق يعني اللعب الآن ححرفة وأكل عيش مكان بشتغل فيه ومفيش مقابل يبقى مفيش داعي منه على رأي المثل قطمه أحسن من نحته خصوصاً موجود اللي ممكن يدفع
همسة ندى
لا طبعا معندوش حق ده لاعب معندوش اخلاق هو طلب انه يمشى والاداره وافقت انها تمشيه يبقى يحترم الفريق الى بيلعب فيه لحد مايمشى منه

امال حسنى معملش كده ليه وهو مظلوم اكتر منه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Mano Crazy
بصراحة عنده حق يعني اللعب الآن ححرفة وأكل عيش مكان بشتغل فيه ومفيش مقابل يبقى مفيش داعي منه على رأي المثل قطمه أحسن من نحته خصوصاً موجود اللي ممكن يدفع
حلو أوى مثل قطمه أحسن من نحته دة ههههههههههههههههههههههه
ميرسى على الكومنت بتاعك

لا طبعا معندوش حق ده لاعب معندوش اخلاق هو طلب انه يمشى والاداره وافقت انها تمشيه يبقى يحترم الفريق الى بيلعب فيه لحد مايمشى منه

امال حسنى معملش كده ليه وهو مظلوم اكتر منه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشى أنا معاكى أنه سلوك سيئ بس دا إذا كان الإدارة والجمهور بيحترموا اللاعيبه
فيه مليون لاعيب برضة ساب الأهلى و عمرنا ماشوفنا المنظر دة ليه ؟
عشان الإدارة بتحترم اللاعيبه و الجماهير بتحترم اللاعيبه و بتديها على أد مستواها
لكن لما يكون فيه نجم زى عبد الله السعيد و نجم زى حسنى عبد ربه و نجم زى أحمد سمير فرج
فى التدريبات تهزيق من الجهاز الأدارى و فى المعسكرات أسلوب زباله بين اللاعيبه و بعضها
و فى الماتش تلاقى الجماهير أقل لفظ بيقولوه شتايم عن الأم و الأب يبقى أزاى عايزاة يصبر ؟
أنتى لو راجل و لاعيب مكانه و بتأدى إلى عليك و مستواكى كدة و تلاقى نفسك بتتشتمى كدة هتسكتى ؟
و على فكرة شادى محمد مثلا أيام ماكان فى الاهلى عمرنا ماسمعنا أنه عمل مشاكل
أو ماراح الأسماعيلى عمل مشاكل مع محمد صبحى ويعتبر الأتنين محترمين جدا و لكن ضغط و مشاكل الجهاز الأدارى و ضغط و أسلوب الجماهير تخلى المحترم يخرج عن شعورة و دا أقل تقدير
و حسنى عبد ربه إلى قولتى أنه معملش حاجة ماهو طلع فى قناة و فضح الأسماعيلى و قال أنا ميلزمنيش ألعب لنادى مفلس و مش بيدفعلى مليم دا أنا أقعد فى بيتنا أحسن و أريحلى ولما جه واحد من الجهاز الأدارى أتصل بيه على الهوا قاله ميلزمنيش اللعب فى النادى دة إلا لو أخدت كل فلوسى
و سورى يعنى دلوقتى مبقاش فيه حاجة أسمها نادى له الفضل على لاعب اللاعب هوا إلى بيعمل نفسه بنفسه و بمستواه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد ولاول مره زوجه واولاد لاعب النادى الاهلي عبد الله السعيد "ماشاء الله قمرات"
كلمات اغنية الله يرمي - البوم في حضرة المحبوب 2 وائل جسار 2014
بالفيديو : بركات لعبد الله السعيد ، خلص عشان عايز اسمع فرقه ناجي عطا الله
عبد الله السعيد في الاهلي ان شاء الله
البدرى يقود الأهلى لهزيمة فاضحة أمام الأسماعيلى 2/4 وجماهير الأسماعيلى تهتف ألحقهم يا جوزيه