نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مقاطعة المنتدى فى حالة استمرار الموافقة على الموضوع

فى الحقيقة مشكلة كبرى يعانى منها الكثير من الاعضاء الان وهى ان اكثر المواضيع لابد من موافقة الادارة عليها وهذا شى جيد لانى ممكن حد يكتب موضوع مخالف ولكن تخيلوا واحد مثلا يكتب خبر عاجل لازم ينشر الان وفجاة يقال لة لابد من موافقة الادارة وفجاة لا يجد ولا ادارى ودة احيانا يحدث فى الصباح وهذة ليست مشكلة ولكن الكارثة عندما تجد كام ادارى ويتم الموافقة على الموضوع على الاقل بعد ربع ساعة واحيانا كنت بقعد ساعة الا ربع لدرجة انى اصبحت اخالف القوانين ومضطر احط المواضيع فى اركان لا تحتاج الموافقة واقول للمشرفين ابقى انقل انت الموضوع ؟ ولكن الجديد الى سمعتة ان ممكن يكون حد منفرد بخبر ومحتاج موافقة الادارة عشان ينزل فجاة الادارى ينزلة قبلك تخيلوا ساعتها انت هتعمل اية فى موقف زى دة ؟ لذلك اطال من صاحب المنتدى عبدة ان يلغى فكرة الموافقة على الموضوع مسبقا وبدام فى رقابة قوية من الادارة ممكن اى موضوع ينزل مخالف يحذف فورا وانا شخصيا لو شفت موضوع مخالف هبلغك فورا .

المقال "مقاطعة المنتدى فى حالة استمرار الموافقة على الموضوع" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
انا اتمنى فقط تنفيذ هذا المطلب ولم اقصد مقاطعة المنتدى اننا هنسيبة لانى شخصيا متواجد فية من 4 سنوات وصعب اسيبة
زهير ابراهيم
اؤيد كلامك يا اخي
فعلا وصفك للحال تمام قوي
بس المقاطعه مش اصلاح بس يكفي انك نوهت عن الموضوع
لاني عانيت زيك وفي ناس عانت برضو
على العموم الحلو ما يكملش
ودي قاعده يجب ان تؤمن بيها
الخطير جدا
وانا معاك والله بجد

لان الموضوع مستفز جدا

احنا في عصر السرعه

مش عصر الموافقه على الحاجه قبل ماتنزل

بجد كدا كتير اوي

مش معقول الواحد يقعد مستني لحد ما المشرف يصحى من النوم عشان يشوف الموضوع ويوافق عليه

انا مع عبدو انه خايف على حظر المنتدى مرة اخرى
لكن نظام تستنى يتوافق على الموضوع دي بجد مستفزة

ماهو ممكن واحد عاوز يأذي المنتدى ينزل الموضوع المخالف في القسم المفتوح بدون رقابه ويروح يبلغ ادسنس بالمخالفه

انت كدا عملت ايه ياعبدو باشا ؟؟؟؟

حقيقي نظام الموافقه على الموضوع دا مستفزة جدا
وبتفكرني بايام القمع والديكتاتوريه

ولو بجد الحال استمر كدا ,, انا مش هيبقى ليا نفس اكتب اي اخبار عاجله

والمنتدى كدا بجد يتم قتله بالبطئ
gehad sayed
انا معاكم ان دى حاجه مستفزة بس بردوا مش لازم ننسى انها كانت السبب فى ان المنتدى وقف اكتر من مرة

فأنا شايفه ان موضوع العضو يتأخر ربع ساعه ويبدأ يكسب منه بعد كده افضل ما نتوقف تانى من جوجل وميكسبش لفترة كبيرة ممكن تعدى الشهر عقبال ما الموضوع يتحل
Dr! Ahmed
انا عندى فكره بس اترفضت قبل كدا .

اننا نعمل منتدى اسموا " منتدى الاعضاء ",, ويتحط فيه المواضيع ,,, والمواضيع تتراجع وتتنقل للقسم اللى شايفة المشرف مناسب ,, والموضوع المخالف يتحذف .
اجتماعى اخر حاجه
بدام القصة اننا مش واثقين ان حد يكتب مواضيع مخالفة ودة ممكن يحصل من اى عضو جديد انا اقترح ان فى اعضاء موثوق فيهم مثل الخطير اوى وغيرهم من الاعضاء الغير جديدة وتشهد لهم الناس بالكفاءة او مشاركاتة السابقة دليل على بعدة عن المواضيع المخالفة ونسميهم اعضاء مميزة ونضع لهم خاصية كتابة المواضيع بدون موافقة الادارة .
الخطير جدا
ياجماعه كل المنتديات اللي فيها اعلانات ادسنس مافيهاش خاصيه مراقبة الموضوع قبل طرحه للاعضاء النشيطين

واحنا هنا كل الاعضاء بلااستثناء مراقبين في المواضيع

طيب ياجماعه ايش عرفكم ان واحد مخرب ممكن يروح عامل مواضيع في المنتديات المسموح لها باضافه مواضيع دون رقابه ويبوظ الدنيا علينا

ماهي الكارثه واحده

فب والله موضوع الرقابه دا ملوش اي قيمة مادام مش معمم في كل المنتديات

الرقابه تكون للاعضاء الجدد

مش اعضاء بقالهم سنه واتنين في المنتدى

بصراحة الوضع اصبح مستفز

يعني انا بعد الفجر كتبت موضوع عن وفاة حسن الاسمر وحتى الآن لم تتم الموافقه عليه
ولقيت موضوع لاخ كريم بخصوص وفاة الفنان حسن الاسمر

انا مش عارف اذا كان الموضوع قبلي او بعدي حقيقه

بس حاجه تضايق اني اقعدت 5 ساعات والموضوع لسا مانزلش !!!!!!

الوضع غير مريح بالمرة بالصراحة

وانا شايف انه بجد ممكن يؤدي الى زهق كتير من الاعضاء في كتابه الاخبار

لان الخبر مش بيقعد ربع ساعه عشان يتحط ,, دا بيوصل ساعه واتنين وتلاته

الاعضاء يريدون الغاء الرقابه
emad kamel
السلام عليكم
أنا أؤيدك فى رئيك
وعن تجربة أنا وضعت موضوع فى أخبار مصر وقبل ما يتم الموافقه عليه كتب المشرف نفس الموضوع
ياريت يكون هناك حل للمشكلة
تحياتى لكم جميعاً
hoba_elprinse
يا جماعة انا مؤيد اوي فكرة قريتها عجبتني و هي اننا نشوف الأعضاء النشيطة او الاعضاء مثلا الي تتعدي 1500 مشاركة تلقائيا تضع موضوع بدون موافقة عليها

كدة مثلا

+
إني أقترحت علي عبدو ان يتم زيادة 5 مشرفين علي قسم أخبار مصر + إعلان عن إحتياج مشرفين لجميع الأقسام
و منتظر رده علي الإقتراحات دي عشان منتدي نجوم مصرية كبر و بئة محتاج كم رقابة اكبر بكتير
ad@m
انا معاكم ان دى حاجه مستفزة بس بردوا مش لازم ننسى انها كانت السبب فى ان المنتدى وقف اكتر من مرة

فأنا شايفه ان موضوع العضو يتأخر ربع ساعه ويبدأ يكسب منه بعد كده افضل ما نتوقف تانى من جوجل وميكسبش لفترة كبيرة ممكن تعدى الشهر عقبال ما الموضوع يتحل

مش فاهم إيه علاقة ده بجوجل أرجو التوضيح ... هل المقصود هو إعلانات جوجل "googel ads" ؟
الخطير جدا
وانا معاكم في اقتراح الاعضاء المميزين انه يتم تصفيتهم
الخطير جدا
فين عبدو باشا ياجماعه
fares_cd
انا برده زهقت من الموضوع ده ده غير انا فى اول رمضان رفعت مشاركتين كنت قد تعبت فيهم كثيرا وانتظرت اكثر من 24 ساعة فلم اجدهم فى القسم اللى انا وضعته فاعتقدت انى اخطأت ولم أضعه فوضعته وبعد يوم لقيت نفسى محظور لأنى spam يعنى بكرر المواضيع فسبحان الله حاجة غريبة جدا

وبعدين المشرفين مش بيردوا على حد أساسا أنا كاتب مشاركة واقتراح من شهر تقريبا ولم يرد عليه احد بأى رد

مش عارف ايه التكبر ده
الخطير جدا
والله بجد الموضوع بقى مستفز

الواحد يقعد مستني سيادة المشرف يتكرم ويقرا الموضوع ويوافق عليه

وادينا مستنيين
مستر تعليمي
انا ضفت 2موضوع من اكثر من 4ساعات والان ليس تم الموافقة من طرف الادارة
ايتن
واللة انا مش بحب احط موضايع علشان كدة واوقات بحطها ف المنتدي العام
لو الحل دة هيريح الاعضاء يبقي يتعمل ولا اية؟
اجتماعى اخر حاجه
واللة انا مش بحب احط موضايع علشان كدة واوقات بحطها ف المنتدي العام
لو الحل دة هيريح الاعضاء يبقي يتعمل ولا اية؟
يا ايتن كلامك ساعات الواحد بينفذة ولكن بعض المواضيع لازم تتحط فى اركان معينة لانها مش هتحقق نجاح كبير الا فى الركن دة بالذات وخاصة اخبار مصر وندعو الله ان نجد حل نهائى لتلك المشكلة
beckham32
بسم الله الرحمن الرحيم

هو فعلا ياجماعة موضوع يضايق ومع انى لسه عضو جديد بس متضايق منه جدا بسبب موضوع ضفته عن ماتش

القمة ريال مدريد وبرشلونة والمفروض يبقى قبل الماتش طبعا احصائيات و و ولكن مفيش اى حاجة ولا حد

ضافه سواء قبل او بعد الماتش

المهم :

1- فكرة ان نعمل منتدى اسموا " منتدى الاعضاء ",, ويتحط فيه المواضيع ,,, والمواضيع تتراجع وتتنقل للقسم اللى شايفة المشرف مناسب ,, والموضوع المخالف يتحذف . فكرة حلوة ع الاقل الواحد يشوف موضوعه قدامه بدل
الذل .

2- فكرة الاعضاء القدامى اللى مميزين وثقة يبقى معاهم امكانية ينزلو مواضيع بدون موافقات كويسة برضه

3- زيادة مشرفين ومديرين و و و معتقدش هتجيب نتيجة الخبر او اى حدث عايز يا وقته يابلاش

وفى النهاية القرار اكيد لصاحب الموقع

وربنا يوفق الجميع
A__M__S
فعلاً دا احلي حل اننا نعمل منتدي للاعضاء ونضع موضوعاتنا فيه والمخالف يحذف اما الجيد فيتم الموافقه عليه

!!!!!!
زهير ابراهيم

اول مرة اعرف ان كاتب الموضوع يكسب فلوس
يعني كتبت كم موضوع ولم استلم اي شئ
على فكره يوم ماكتبت ماكنشي قصدي اكسب لاني اصلا ماعرفش الموضوع ده
أميرة الورد
اول مرة اعرف ان كاتب الموضوع يكسب فلوس
يعني كتبت كم موضوع ولم استلم اي شئ
على فكره يوم ماكتبت ماكنشي قصدي اكسب لاني اصلا ماعرفش الموضوع ده
الموضوع مش زي ماحضرتك فهمتو لينا حسابات في جوجل ادسنس وبنحط حسابنا في المنتدى وكل موضوع بننزلو بينزل معاه اعلاناتنا اعلان كل شخص عندو حساب في جوجل ووبنكسب على حسب النقر على الاعلانات
subzero000
ياجماعه انتوا غلطنين علشان انتوا مواضيعكوا لازم مايتوافقكش عليها يوم ماتوصلوا لدرجه من الحنكه تمكنكوا من انكوا

تقدروا تعملوا موضوع زى ده
ru mov0001.swf ما هو و لماذا يبحث عنه المصريون بكثرة علي جوجل

يبقى ليكوا حق تشتكوا.. شايفيين الموضوع قيم أزاى والمفروض مش يتحط فى عاجل بس لأ المفروض يحطوه

فى شريط أخبار الجزيره
ertuio
ياجماعه انتوا غلطنين علشان انتوا مواضيعكوا لازم مايتوافقكش عليها يوم ماتوصلوا لدرجه من الحنكه تمكنكوا من انكوا

تقدروا تعملوا موضوع زى ده
ru mov0001.swf ما هو و لماذا يبحث عنه المصريون بكثرة علي جوجل

يبقى ليكوا حق تشتكوا.. شايفيين الموضوع قيم أزاى والمفروض مش يتحط فى عاجل بس لأ المفروض يحطوه

فى شريط أخبار الجزيره
ده من ادبك و زوقك بس
عموماً انا مش حرد عليك
اللهم اني صائم
subzero000
ده من ادبك و زوقك بس
عموماً انا مش حرد عليك
اللهم اني صائم
ياعم انت زعلت ولا ايه

وعلى فكره انا مرجعتش فى كلامى ده مش موضوع يتحط فى عاجل وأكيد انت شايف كده
وبما اننا فى رمضان فأنا حاصلحك بالهديه دى

gehad sayed
على فكرة الكلمه دى ru mov0001.swf كانت متصدرة البحث فى جوجل يعنى مهمه وحتجيب زوار كتير للمنتدى
والعاجل مش بس بيتحط فيه الاخبار العاجله كمان الموضوعات الهامه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
استمرار حالة الطوارىء لمدة شهرين
حول عدم الموافقة على نشر الموضوع
استمرار حالة عدم استقرار الاحوال الجوية