نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكلتى التى لم يسطتيع احد حلها منذ 3 سنوات الى الان

انا زى ما قولت قبل كده شاب عندى 21 سنه ومشكلتى ان لحد دلوقت بعانى من الخجل الزايد عن حده والموضوع ده تاعبنى نفسيا جدا انا ضاعت منى انسانه كنت معجب بيها جدا وكان نفسى اكلمها لكن للاسف بسبب خجلى رااااااااااااااااااااااااحت انا كمان من خجلى مش مصاحب اى بنت فى الكليه
دلوقت انا عايز الحل

ده موضوعى وانا عندى 18 سنه يعنى من 3 سنين

انا شاب عندى 18 سنه وبجد انا خلاص زهقت وقلبى وجعنى بجد لانى بخاف بخاف انى اكلم بنت حتى لدرجه ان فى مره بجد شوفت بنت عجبتنى وحبتها جدا وكل ما اقرر اكلمها اجى تانى يوم اشوفها اخاف اكلمها
انا مش عارف ده خوف ولا ده كسوف ولا ايه وكمان فى بتحصل معايا مواقف تانيه كتير يعنى بنت اقعد ابصلها الاقيها مثلا تبادلنى النظرات لكن انى اروح اتكلم معاها مش بقدر ارجوكم ساعدونى لانى بجد خلاص انا قربت ادمر بسبب الموضوع ده لانى فعلا حبيت ومش قادر اعمل حاجه زى المسجون اللى نفسه يخرج من السجن ومش قادر يعمل حاجه انا بجد مجتاج مساعده منكم

ارجووووووووووكم حولو تحلولى مشكلتى وتقولوى اعمل ايه

المقال "مشكلتى التى لم يسطتيع احد حلها منذ 3 سنوات الى الان" نشر بواسطة: بتاريخ:
hassan_2010
مش هقول اكتر من شكرا لان كل دى مشاهدات ومفيش رد واحد ولا اهتمام منكم
hazem_messi
بص يصاحبى ......... هسالك شوية اسالة بسيطة

اية اكبر مصيبة استحملتها فى حياتك .....

اية المشاكل الكبيرة الى وقعت فيها

وبعدين دة مش خجل ...... دة جبن

معلش

تعالى معايا وقول

ياترى لو جيت مرة فى الكلية ...... وسالت بنت ....على كشكول محاضرات ....على ميعاد سكشن..
وكدة اى حاجة من الى عايز تعرفها ....... والمرة التانية ياسيدى....كلمها ....واصاحبة ...

ماهوا المهم انك مش عارف تعمل اية ........... او مش هاتقولها اية ..... ممكن ميكون خجل او كسوف

لان الكسوف انك متفكرش فى الحجات دى......والخجل انك وشك يحمر لو اتذكرت قدامك مثلا..((فانسى انها حكاية كسوف)

تعالى هنا وقولى هتنضرب بالنار لو كلمت واحدة اية يابنى مع انى كنت عامل موضوع عن كدة

بص ياصحبلى

انتا معاك كام حل

بص اولا تتجرا وتعمل كلحاجة بجراة وتزق نفسك وتقول الى يحصل يحصل

ياما تصاحب واحد رخم .....

ياما تخلى حد من اصحابك يساعدك

لان دى مش مشكلة ........دة لعب عيال منك

ومعلش ياسيدى

تقبل مرورى

حزوووووووووووووووووووم
bodaman22
بسم الله الرحمن الرحيم

اخى العزيز

طبيعى كل الناس تدخل تقرأ و تمشى علشان موضوع الخجل ده الصراحة محدش يجد حل له غيرك انت

عارف انت لو تقدمت و اتكلمت معه مهما كانت النتيجة هتكون احسن مليون مرة من انك لما ترجع تلوم نفسك على انك

مش كلمتها او صارحتها او انها تروح منك زى اللى حصل قبل كده و هيحصل كل مرة معك

خدها على انها حاجة سهلة و بسيطة و و خلى اول مرة و انت بتكلمها مش ياخد منك وقت كبير

و صدقنى

محدش عنده حل لك
الوحيد اللى يقدر يحل ده انت
فلسطينية
حاول تروح ل طبيب نفسى اكيد عند حل صحيح وعملى لمشكلتك
لانه هذة المشكلة صعب حلها بشوية كلام .. والذهاب لطبيب نفسى ليس عيب ولا غلط
بالعكس يمكن تكون مشكلتك ابسط من ما تتخيل .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صورة ﻻجمل واحلى تشكيلة كوميكس دمها خفيف للفيسبوك - صور كوميدية تحطها فى التعليقات على اصحابك - صورة كتييييييرة دمها خفيف
فوازير و حلها لذيذة و دمها خفيف - فوازير وحلها صعبة
ظهرت الان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية برقم الجلوس 2011 صناعى وتجارى وزراعى ثلاث سنوات وخمس سنوات