نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تحب تكتب ايه على الجدار ......

كل الكلام اتقال والشعر بقى ماسخ والصبر علو جبال والظلم شىء راسخ

المقال "تحب تكتب ايه على الجدار ......" نشر بواسطة: بتاريخ:
jaida
ايه اليأس ده يابني
ــــــــــــــــــــــــــ
!XP!
اهو كيفى كده
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايتن
Ya RoOo7 Ma b3dK RoOo7 >>>>>>>
jaida
يا ربي عليك
مش هتتغير ابدآ
............................
........................
!XP!
واتغير ليه انا كده تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااام
على فكره انا مش عارف اجى المنتدي
عشان مش عندي الا ميل اللى شغال
واللى انا سجلت بيه قبل كده
خلى صاحب المنتدي يغيرلى الباسورد
وتجيبلى الاسم والباسور
jaida
طيب ابقي لبعتلي الميل
و انا هقوله يجيبه
اوك
الفراشة العاشقة
♥ حينَ أَتأَمل اتـساع الـسـماء ،

أُدرك حينها بأَن الضيق سيتلاشى بإذن الله ♥
ايتن
اللــي بـيـكـرهـــك من غير سـبـــب :\

حــاول تـضربــه قلم وتـخـلـيه يـكـرهــك بـسـبـــب *_^

مهو كـارهـك كـارهــك . . اخـربـھــــا !! :d
!XP!
نعم أخطأت ...ولكن ليس ذنبى،، فآلحياه لم تأتى مرفقه ب/دليل استعمال !!!
ايتن
二☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ

ﺄﺣ̉ﺳﺈس ﺟﻣﻳل : ﻋﻧدمإ ﻳ̉طړﺄ ﺑﺑﭑﻟك;شَـَﺧص ٺحبھﮧ وتتذكر شكلھﮧ ‘ؤٺَبدَﺄ ﺑﭠ̯وزﻳع آلاﺑﭠﺳﺈﻣٱٺ:d ﻋﻟى ﻣﻥ̲ ﺣ̉وﻟك ويظنّوﻥ̲ ﺄﻧك اهبل x_x ♥=))

ايتن
ليه تخبـــي اللي في نفســـك ... لمــا ممكـــن تلقــح بالكــلام !
انسانه غريبه
انا زعلانه من الدنيا اووووووووووى اوووووووى
الفراشة العاشقة
لآتَحْلُم نِصْف حُلْم ..

ولاتَتَعَلَّق بنِصْف ِأَمَل ..
فأنْتَ لَسْتَ نصْف إنْسَااان ..

أنْتَ إنْسَااان وُجدْتَ كَي تَعِيش الحَيَاة ....

وَلَيْسَ كَي تَعِيشَ نِصْف الحَيَاااة
!XP!
الحاله تعبانه مش قادره بنكح تراب من فتره
المستشار الاجتماعي
أكتب على الجدار : زمن عجيب متعرفش فيه العدو من الحبيب
أمجد عبد الوهاب
أكتب : زمن عجيب متعرفش فيه العدو من الحبيب
أمجد عبد الوهاب
أكتب على الجدار : زمن عجيب متعرفش فيه العدو من الحبيب
afifa trabelsi
نزلي يا ادمين حكايتي بليز من غير ذكر الاسم
انا من تونس اعجبت بالصفحة متاعك شكرا ليك،،،،،حكتب ايه والا ايه انا تعرفت على شاب من حوالي 2008 كان بيشتغل بالجيش وكان يسكن في دار جدته لحكم ان العمل بعيد عن منزلهم عجبت بيه اوي واخذت رقمه من احد اقاربه وفضل عندي النمره لحد ما نجحت في الباكلوريا بعثتلو مسج قلتله حبيت افرحك معايا انا نجحت اصلي احب اكون في مستواه المهم حكينا مع بعض كتير ورحت جامعة وكان كل مانا عندي اجازه كان يتعمد ما يروح للشغل عشان يفضل معايا لحد ما طردوه مشغل منها اسباب اخرى مليش علاقه بيها حبيته كتير لا ارى اي انسان في حياتي غيره كان كل حاجه حلوى كنت بنام واصحى على صوته والله و صار انه دار جدته وخاله طلعو فيا كلام ان انا مش كويسه وليش راح تتجوزها في بنات اجمل منها هم قالو ا هذا عشان في بنا وبنهم مشاكل المهم خلصت دراستي 3 سنين وفضلت في الدار وبعد كزا شهر دخلت اشتغل جا اتقدملي بعد 4سنوات صداقه هو كان بيحبني كتير ما بكذب عليه غضلت مخطوبة ليه مدة 3سنوات وهو كل سنه راح نتجوز السنه الي بعديها وما في شيء تغيرت طريقة معملته معايا و اصبح يفضل بال 10 ايام ما يتصل ولما اتصل ما بيرد كل مره يقلي انه عنده مشكله وحابب يفضل لوحده كل مره يوعدني و يخلف وعده وانا بقول مشمشكله بكرى يتصلح بس ما في تحسن بدت معملته مشيا و تسوء اكتر كرهت نفسي وجات ضروف ان باب مات وزدت تأزمت قتله انت في مقام بابا خد بالك تبكيني بيوعدني و ديما يخلف انا بحبه كنبر وضحيت عشانه كتير ولما احتجني في فلوس اديته الي حوشته مده شغلي كله قلت دا حيكون زوجي و ما اكذبش عليكم كانت في بنا علاقات عاطفيه بس مش وحشه اما اناندمت عليها والله المهم كترت المشاكل وقلت اللامبالات متاعه قلت اصلي استخاره وصليت طلبت من ربنا لو كاتب ان اكون مراته راح يجي ولو مش ماتب مهما يحصل ما راح يجي دا في العيد الكبير و كلمته وقالي راح ازورك ومجاش كلمته قتله كل حد على حالو المهم اني انا حبيته كتير كتبر والله دا كان كل حاجه في حياتي ولحد ها الساعه لما اسمع اسمه قلبي ينبض بقوة كل واحد راح لحاله بس قلبي بقى عنده كل الناس لامتني و قالتلي لو كان يحبك كان تجوزك بالي كتبه ربنا لو بيحبك مكانش يسمع كلامك ويىوح عشان انتي قلتيله كل حد في حااله لو بيحبك كان اتمسك بيك و ايحبك كان و كان وكان بس اخد كلامي وكانه بينتضر ها الفرصة دي و في حد حابب يخطبني بس انا مش بحبه و مقدرش احبه بس امتى حفضل احن للماضي الي يحب يخطبني بيحبني كتير بس انا عادي عندي كل كلمه يقلهالي بيفكرني بخطيبي الاول ما قدرت اتاقم معاه اخاف اتخطبله وبعد اقله لا ما عاد اريدك انا حرت اخاف ان احساسي يكون مع جميع الناس وكلهم اسبهم عشان انا مازلت احن للماضي كل كلمه كل ضحكه ضحكتها كل دمعة نزلت كان هة سبب فيها انا لحد هلا احبه بس هو مطنش يا ترى هو شو العمل تعبت نفسانيا و الله عايلتي قتلي اتخطبي للولد التاني عشان كويس وبيعمل المستحيل على شانك مش زي الاول كل مره بيوعد ويخلف

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جميع فوائد الخيار لجسم الانسان و فوائد ماسك الخيار للبشرة الدهنية
مكعبات الخيار لشد الصدر المترهل الخيار والثلج ادخلو وشوفوا الطريقة سهلة جدا
لو حبيبك ادالك ايده عشان تكتب عليها تكتب ايه؟