نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت محششين مصرية

اخر نكت محششين مصرية جامدة
مصريات
مفيش احلى من نكت محششين مصرية .
باعتبار ان اللهجة المصرية مفيش زيها فاكيد نكت المحششين المصرية ليها طعم تاني .
ليها ميزة كمان ان في ناس محششة خلقة ربنا فاكيد حياتهم هاتكون احلى و اجمل
بس عشان كده لمينا شوية نكت محششين مصرية عالله تعجبكم واللي ما تعجبوش يورينا شطارته ويكتب نكت محششين مصرية احلى من كده .
يلا دي مجموعة نكت محششين مصرية لا بأس بها تابعها وقول رأيك :
في واحد معاه أرنب عايز يبيعه جاه واحد محشش وقال له بكم القرد ؟ رد عليه .. ياخي دا أرنب مش قرد .. قال المحشش يابو الشباب أنا أسأل الأرنب ما سألتكش إنت ..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

* إثنين محششين بصو للقمر واحد يقول دى الشمس والثانى قال لأ دا نجم راحوا سألوا واحد مسطول ثالث دا شمس ولا نجم قالهم معرفش والله أنا مش من المنطقة
*مرة واحد مسطول شاف حديدة مدورة قال بس ..اخرمها واستعملها من الربع جنية الجديد ..راح عند الحداد قاله عايز اخرم الحديدة دي ..قاله الحداد هتكلفك ربع جنيه قاله المسطول : اخرمها وخدها .
* مرة تلات مجانين قرروا يهربوا من المستشفىحطوا خطة عشان يقتلوا الحارس نزلوا يقتلو الحارس ملقيوهوش قال واحد منهم فشلت الخطة يا شباب
* مرة اتنين محششين قاعدين عند الهرم واحد منهم قال للثانى هوه ليه الفراعنة بنوا الاهرامات فى عشرين سنة-قال لة اصل كل ما يحطوا حجر البوليس يطب
* فيه واحد محشش دخل البيت متاخر فتحتله اخته الباب قام وضربها قالها ليه متاخره …
* مره اتنين محشيشين واحد بيقول للتانى هيه النشره دى طولت كده ليه رد عليه قال له يمكن الحلقه الاخيرة
* مره واحد مسطول سال واحد طبيعي هي الساعه كام فالطبيعي رد الساعه عشره وعشره راحالمسطول قاله متقول عشرين وتخلص .

المقال "نكت محششين مصرية" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرة واحد كان جالس مع حبيبتو بالحديقة وفجئه بحكيلها اسمعتي حكتلو لا حكالها هسه بتشمي
%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههههههههههههههههههههه مش كتير روعة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت محششين 2014-أجدد نكت محششين 2014
نكت محششين مصرية 2011-أجدد النكت 2011
نكت محششين 2011 نكت محششين نكت محششين مصرية