نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما معني الحب الحقيقي ؟

يعني ايه الحب الحقيقي ؟
و ازاي تعرف ان الشخص ده انك فعلا بتحبه
يعني هل معني انك اعجبت بشخص فهل ده معناه انك بتحبه ؟
ولا هل اذا كان الشخص الى قدامك ذكي وانت اتشديتله ، فهل ده معناه انك بتحبه ؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تعالوا اقلكوا ايه معني الحب الحقيقي ...

المقال "ما معني الحب الحقيقي ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
Mizoalex
موضوع متميز جداااااااااااااااااااااااااااااااااا
برنسيسة الاحزان
الحب الحقيقي!!!هو ان تزرع في طريق من تحبهم ورده حمراء وتزرع في خيالهم حكايه جميله وتزرع في قلوبهم نبضات صادقه ثم لاتنظر المقابل
الحب الحقيقي!!!هو ان ترمي لاحبابك طوق النجاه في لحظة غرقهم وتبني لهم جسر الامان في لحظه الخوف وان تمنحهم ثوبك في لحظات العري كي تسترهم ثم لا تنظر المقابل
الحب الحقيقي!!!هو ان تبيع دموعك كي تشتري لهم الفرح وتتراقص بينهم الما كي تمنحهم السعاده وتبكي بعيدا عنهم كي لا تفسد فرحتهم ثم لا تنتظر المقابل
الحب الحقيقي!!!هو ان تشتري لهم الهواء عند اختناقهم وتنزف لهم دموعك عند عطشهم وتقطع لهم من جسدك عند جوعهم ثم لا تنتظر المقابل
هكذا يكور الحب
%u0632%u0627%u0626%u0631
كيف اتاكد من ان حبيبي حقا يحبني؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحب شىء جميل جدا بس لو كان الطرفيين متفاهمين
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحب في الحرف قصير و لكن في المعنى كبير
ليتيسية
الحب في الحرف قصير لكن في المعنلى كبير
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحب اسمى شىء بالوجود
%u0632%u0627%u0626%u0631
الكلام كله اعجبني
amira amri
Meris ala kalem fi lehob ................je t.amis
%u0632%u0627%u0626%u0631
الحب مش كلم وبس الحب مشعر واحسيس
دائمن دموع
الحب شى جميل بس اكو اشخاص ميعرفون معنى الحب
رد زائر بحبو والله بحبو
الحب الحقيقي لا تدفنة الايام والسنين الحب لايموت واذا مات الشخص يدفن معه حبه الحب يطلبه الشخص في حياته واذا حصل عليه في الدنيا يتمنا ان يظل معه في الاخرة ومن شدة حب الرسول صلي الله عليه وسلم للسيدة عائشة قال ( لا ابالي الموت عنما علمت انكي زوجتي في الجنة )
esraa mostafa
الحب ليس بالشكل الحب بالمشاعر والاحساس وهذه الرسالة لي واحد انا بحبة مش حاسس بية
كاترينا احمد
في وجهه نظري الحب هو الشعور في اجد لحظه الالم ويكون بالتفاهم بهدوء
رد زائر*روكه الي سمسم
انا بحبو وبموت فيه كمان ويارب يكون حاسس بيه احب اقول ليه عمرك ما ها تلقي حد يحبك اد ماانا حبيتك وحب اقلك حاجه كمان ما معني كلمة الحب لحب ليس بالشكل الحب بالمشاعر والاحساس وهذه الرسالة لي واحد انا بحبة مش حاسس بية
رد زائر
انا بحب واحد اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىى وهو كمان بيموت فيا بس يا ريت تدعو لنا اننا نكون لبعض
denazenelden
الحب مش بس كلام مكتوب الحب اجمل احساس وشعور
واللة انا بحبو اوووي
انا اسمي ياسمين وبحب واحد اسمو هشام اناواللة بموت فية ويارب كل الي يشوف الرسالة دي يدعي ان نكون مع بعض علي طول
رد زائر سكينة
انا سكينة و احب شخص اسموا محمد و ادعوا من ربي ان يجمعنا و نبقى سوى مع بعض للابد يارب.
غغو
الحب هو بذرة تذرعها في طريق من تحب لتنبت شجرة ثمارها الحنية والاحساس والعطف والمودة ،برسل هيدا الكلام الي اغلي شخص في حياتي والي هو اخو صحبتي مابحب اذكر اسمو
الغموض
انابحب شخص من زمان اوي واعترفتله اني بحبه مووووووووووت وهوه كمان قالي انه بيحبني بس بعدين لما احيانا نتقابل في اي وقت بحس انه لايحبني الشيء الوحيد اللي نفسي اعرفه ياترى هوه حبني بجد
رد زائركوكو
انا بحب واحد اووووى وهو بيحبنى اوووووووى وادعولنا نكون لبعض ياااارب
رد زائركوكو
انا بحب واحد اووووى وهو بيحبنى اوووووووى وادعولنا نكون لبعض ياااارب
البيومى 2
عندما نحب، كثيراً ما نجد أنفسنا نهتم بأمر من نحب، ينشغل بالنا فيهم، نرغب بقضاء الوقت بصحبتهم، حتى لو كان ذلك صعباً. نفكر بهم ونتخيلهم. نرغب أن نرعاهم، أن نساندهم، أن نمد لهم يد الحنان والعون
عبده عبودي
انا حبيت و اتبعت من حببتي
بحب خطيبي
اية العبط دي البنات عقلة ضرب خلاص كل وحده تدخل تقول انا بحب فلان وادعولي اخدو انت دخله الحرمين ربنا يشفيكم اتحداكم تعرفو عن الحب حاجه عايزين تعرفو الحب بجد شوفو اتنين عوجيز وعايز تسال عن الحب اسال راجل كبير هيقولك بجد علي اللي تحب تسمعه الحب والله مش كده مش انا اعتماد وبحب كمال لا الحب ميتوصفش

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
معنى الحب الحقيقى - اجمل الكلمات المعبره جدا عن الحب الحقيقى
ما معنى الحب الحقيقي؟
ما هو معنى الحب الحقيقي
معنى الحب الحقيقى